رشت به عطر حضور ۲ شهید گمنام معطر می‌شود

پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس امروز همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا در رشت تشییع و خاکسپاری می‌شود.

سرهنگ حسن حبیبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در برنامه صبح تازه شبکه باران گفت: پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا در رشت تشییع می‌شود.

او با بیان اینکه پیکر مطهر یک شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در محوطه صدا و سیمای مرکز گیلان آرام خواهد گرفت، افزود: مراسم تشییع این شهید والامقام از معراج شهدای میدان سپاه واقع در پل عراق رشت به سمت صدا و سیمای استان گیلان واقع در بلوار رسالت برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، شهید مهمان صدا و سیمای مرکز گیلان در عملیات تک دشمن سال ۱۳۶۵ در منطقه مهران در سن ۲۳ سالگی به درجه رفیع شهادت رسیده بود.

سرهنگ حبیبی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه پیکر مطهر یک شهید گمنام دیگر در پادگان آموزشی شهید بیگلو لاکان رشت به خاک سپرده می‌شود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار سال‌های دفاع مقدس ۲۱ ساله بود که در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به فیض شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار