دهکده گردشگری «ورگه‌سران» اقامت مسافران را افزایش می‌دهد

فرماندار شهرستان سرعین گفت: احداث دهکده گردشگری ورگه‌سران در این منطقه حضور گردشگران را در سرعین افزایش می‌دهد.

باقر باقرزاده گفت: با هدف توسعه صنعت گردشگری مجموعه کامل در مناطق مختلف این شهرستان پیش‌بینی شده که یکی از این پروژه‌های سرمایه‌گذاری دهکده گردشگری ورگه‌سران است که با اتمام آن زمینه برای افزایش ماندگاری مسافران فراهم می‌آید.

فرماندار شهرستان سرعین افزود: در این منطقه قرار است پل معلق سه طبقه‌ای شیشه‌ای به عنوان سازه منحصر به فرد و ترکیبی احداث و راه‌اندازی شود و سرمایه‌گذار قول داده تا بزرگترین شهر بازی روباز کشور را در این منطقه راه‌اندازی کند.

به گفته او، با هماهنگی نمایندگان استان در مجلس و تاکید استاندار اردبیل تلاش ما بر این است تا موانع و مشکلات سرمایه‌گذار را در صنعت گردشگری این شهرستان برطرف کنیم که در این زمینه با همراهی مدیریت برق استان سعی شده تا بخشی از دغدغه‌های نیرورسانی برطرف شود.

باقرزاده افزود: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قول داد تا ۲ میلیارد تومان برای این پروژه با هدف نیرورسانی کمک کند و در کنار آن یک میلیارد تومان نیز سرمایه‌گذار تأمین خواهد کرد تا برق‌رسانی با ظرفیت مناسب به این پروژه انجام شود.

فرماندار شهرستان سرعین در ادامه تصریح کرد: پروژه‌های متعدد گردشگری در شهر سرعین به عنوان قلب گردشگری ایران در حال احداث است و امیدواریم در فصل حضور گردشگران و مسافران در سال آینده بتوانیم به تولید ثروت و افزایش ماندگاری مسافران کمک کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.