استاندار اردبیل:

پروژه‌های متعددی در بخش گردشگری سرعین در دست اجراست

استاندار اردبیل گفت: برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری استان و شهرستان سرعین پروژه‌های متعددی در دست اجراست.

سید حامد عاملی گردشگری را یکی از ظرفیت‌های مهم استان اردبیل ذکر کرد و گفت: شهرستان سرعین به عنوان نگین گردشگری استان و کشور است که با توجه به ظرفیت‌های بسیار بزرگی که در شهرستان وجود دارد در سطح بین المللی هم مطرح است، اما مشکل اساسی این است که هنوز زنجیره‌های منجر به تولید ثروت در این شهرستان تکمیل نشده است.

استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری اظهار کرد: در بخش راه‌ها و ارتباطات بحمدالله اقدامات خوبی هم در سطح استان و هم در شهرستان سرعین شروع شده است که طی سال‌های پیش رو به مرور تکمیل خواهد شد.

عاملی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای مراکز اقامتی گفت: ایجاد مراکز اقامتی اعم از هتل پنج ستاره و دهکده‌های توریستی هم از زیرساتخت‌های ضروری است که هم احداث هتل ۵ ستاره هم دهکده‌های توریستی در دستور کار است و انشاءالله مورد اول آن در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

او بیان کرد: مسئله دیگر مراکز خدماتی، تفریحی و درمانی متنوع با خدمات خاص و ویژه است که در این حوزه هم پروژه‌هایی در دست اجرا هست که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه‌ها در سال آینده ظرفیت‌های جدیدی در شهرستان سرعین ایجاد شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه به دنبال تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید ثروت در بخش گردشگری هستیم، تصریح کرد: با توسعه و تجهیز بخش گردشگری استان اردبیل و شهرستان سرعین این امکان فراهم خواهد شد که گردشگران بیشتری در استان حضور یافته و با زمان اقامت بیشتر عواید بیشتری برای استان به همراه داشته باشد که نتیجه آن توسعه استان و شهرستان خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.