مدیرکل میراث‌فرهنگی اردبیل:

اثر ۴۰ هنرمند صنایع دستی در نگارخانه خطایی به نمایش گذاشته شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: اثر ۴۰ هنرمند اردبیلی راه یافته به دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج در نگارخانه خطایی به نمایش گذاشته شد.

حسن محمدی ادیب در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج اظهار کرد: ۱۰۰ اثر راه یافته به دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج از ۴۰ هنرمند اردبیلی در نگارخانه خطایی مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی به نمایش گذاشته شد.

او با بیان اینکه استقبال خوبی از دومین دوره این جشنواره از سوی صنعتگران استان اردبیل اتفاق افتاده است، افزود: این نمایشگاه با نمایش آثار راه یافته به مرحله استانی دومین جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: بازدید از این نمایشگاه هرروز از ساعت ۱۰ تا ۱۶ برای عموم آزاد است و آثار راه یافته در حین برگزاری نمایشگاه داوری خواهند شد که آثار برگزیده برای حضور در جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج در اسفند ماه سال جاری معرفی می‌شوند.

محمدی ادیب با اشاره به اهمیت حوزه صنایع‌دستی و لزوم توجه بیشتر به این حوزه، ادامه داد: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در حوزه صنایع‌دستی می‌تواند به معرفی بیشتر آثار صنایع‌دستی و رونق آن منجر شود.

او خاطرنشان کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی از حضور صنعتگران در این رویداد‌ها حمایت می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.