شهرک صنعتی بروجن به سمت دانش‌بنیان سوق داده می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرک صنعتی بروجن به سمت دانش‌بنیان سوق داده می‌شود و نسل جدید در یک‌سری از واحد‌های تولیدی تبدیل خواهد شد.

 محمدکاظم منزوی در بازدید تخصصی از تعدادی واحد‌های صنعتی تولیدی شهرک صنعتی بروجن تاکید کرد: راه‌اندازی شهرک نهاده‌های کشاورزی در شهرستان بروجن بسیار مورد نیاز است و به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی افزود: تامین کُنجاله سویا با سرمایه‌گذاری یکی واحد‌های صنعتی شهرستان بروجن راه‌اندازی می‌شود و دغدغه‌های مرتبط با تامین مواد اولیه مرغداری‌ها رفع می‌شود.

منزوی به لزوم احیای واحد‌های صنعتی راکد و افزایش تولید واحد‌های صنعتی نیمه‌فعال در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: در این بازدید روش‌های احیای یکی از واحد‌های تعطیل شهرستان بروجن ارائه شد و این کارخانه در آینده راه‌اندازی خواهد شد.

وی در خصوص زمین تعاونی تولیدی کوثر ایثارگران شهرستان بروجن به وسعت ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار یادآور شد: در این بازدید قرار شد تا با ورود سرمایه‌گذار جدید روش‌های احداث گلخانه، راه‌اندازی نیروگاه تولید برق خورشیدی و ساخت مجتمع دام سبک مورد بررسی قرار گیرد تا زمینه اشتغال حداقل ۲ هزار نفر فراهم شود.

منزوی اظهار داشت: اُمید است با توجه به پتانسیل این شرکت بتوان طرح خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری شهرستان بروجن انجام داد.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهرستان بروجن یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های استان در حوزه کشاورزی به‌شمار می‌رود.

حسین برزگر تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های منابع آب در چهارمحال و بختیاری و به‌ویژه شهرستان بروجن تکمیل زنجیره‌های ارزش، تولید نهاده‌های باکیفیت، راه‌اندازی واحد‌های سورتینگ و ساخت سردخانه‌های نگهداری محصولات کشاورزی برای این شهرستان در دستور کار است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.