تعداد پروژه‌های احداثی و مستمر در شمال تهران افزایش یافته است

شهردار منطقه يك گفت: بودجه امسال پروژه‌های احداثی ۲۷۳ درصد و پروژه‌های توسعه محلی ۲۳۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سید مهدی صباغ، شهردار منطقه  يك در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از ابتدای طرح تفصیلی در دهه ۹۰ تاکنون طرح موضوعی یا موضعی در این منطقه تعریف نشده بود ولی امسال طرح تفصیلی این منطقه بررسی و چهار طرح موضعی برای محلات شمال تهران در کمیسیون ماده ۵ مصوب شد تا رونق ساخت و ساز به این محله‌ها بازگردد.

صباغ رشد ۸۲ درصدی پروانه های صادره ساختمانی و رشد ۱۳درصدی درآمدی در ۹ روز گذشته را از اقدامات قابل توجه این منطقه دانست و ادامه داد: اجرای پروژه‌های رنگ آمیزی و زیباسازی پل پارک وی، توزیع ۷۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر، لایروبی کانال دارآباد بعد از ۲۰سال، ساماندهی خیابان شهرداری از دستفروشان، جمع آوری ۱۳۴ ون کافه، احداث رفیوژ میانی ارتش و رفع ترافیک مقابل دانشگاه پیام نور و ساماندهی خیابان موحد دانش و بدیعی بخشی از اقدامات منطقه طی ۹ ماه گذشته بوده است.

شهردار منطقه یک از تصویب ۶۸۹ مصوبه طی ۲۷ بازدید انجام شده در یک سال گذشته از این منطقه خبر داد و گفت: ۹۰ درصد خروجی‌های امسال با توجه به نیاز و درخواست‌های شهروندان تعریف شده و در دست اجرا قرار گرفته است.

او در پایان برخی از نیازهای این منطقه را در حوزه بازرسی مانند افزایش ناگهانی پیام‌های ۱۳۷ پس از بارش باران به دلیل گرفتگی انهار ناشی از خزان و تجمع برگ‌ها، زمانبر بودن پیام‌ها و ساخت و ساز غیرمجاز در محله گلابدره، کمبود نیروی متخصص ۱۳۷ در مناطق و نیاز به استخدام کارگران ماهر و تیم عملیاتی متخصص برای تخریب ایمن و اصولی ساخت و ساز غیرمجاز که نیاز به پیگیری دارد، مطرح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار