برگزاری اولین رویداد استارت آپی حل مساله روستایی استان قزوین

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: اولین رویداد استارت آپی حل مساله روستایی استان قزوین در جریان اجرای تکام برگزار شد.

لیلا غریب مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین با اشاره به برگزاری اولین رویداد استارت‌آپی حل مساله روستایی استان قزوین با همکاری خانه خلاق و نوآوری پارک علم و فناوری، گفت: این رویداد با حضور ۳۰ نفر از دهیاران منتخب استان و با هدف حل مسائل و مشکلات روستایی برگزار شد. 

وی افزود: مشکلات فعلی در سطح روستا‌ها موجب مهاجرت از روستا به شهر شده است، در این رویداد تلاش شده با استفاده از نظرات تخصصی نخبگان روستایی و دهیار مسائل و مشکلات روستا احصا شود و راه حل برون رفت از مشکلات توسط همین افراد و نخبگان روستایی به دستگاه‌های اجرایی ارائه شود. 

غریب بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی همواره در کنار مردم خواهند بود و برای حل مشکلات کمک می‌کنند؛ برای حل دیگر مشکلات روستا نیز باید ایجاد گفتگوی صمیمانه در مورد مسائل روستا بین دهیاران، مردم روستا و دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد تا همگی فهم مشترکی از موضوع پیدا کنند. 

وی تاکید کرد: در این رویداد که با هدف ترویج فرهنگ نوآوری در میان دهیاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ۸ تیم در سه حوزه اصلی محیط زیست روستا، مدیریت روستا و عوامل مهاجرت از روستا به حل مساله و رقابت پرداختند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار