تعداد تاکسی‌های دارای کارت‌خوان قم به ۲۵۰۰ دستگاه می‌رسد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تا پایان سال تعداد تاکسی‌های مجهز به دستگاه کارت‌خوان به ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خواهد رسید.

 قاسم طالبی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تجهیز ناوگان تاکسیرانی به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: در راستای حذف کرایه نقدی و به منظور رفاه حال شهروندان و زائرین، کلیه تاکسی‌های خطوط به‌ویژه در هسته مرکزی به دستگاه کارت‌خوان مجهز شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰۰ تاکسی دارای پوز بانکی و کارت‌خوان شده‌اند، افزود: برابر تفاهم صورت گرفته با شرکت مجری، تا پایان سال تعداد تاکسی‌های مجهز به دستگاه کارت‌خوان به ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خواهد رسید.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به رایگان بودن دستگاه‌های کارت‌خوان، متقاضیان زیادی در نوبت تحویل قرار دارند که به مرور زمان فرایند واگذاری انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: همشهریان جهت پرداخت کرایه به‌صورت غیر نقدی حتماً از کارت‌بانکی استفاده نموده و در صورت عدم همکاری از سوی راننده، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ و یا شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ (اداره بازرسی و نظارت سازمان) اطلاع و گزارش دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار