تجلیل از خیران حوزه آزادی زندانیان غیرعمد در استان

رئیس کل دادگستری استان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون به همت خیران ۵۱۶ زندانی غیر عمد استان آزاد شده اند که در این مراسم از خیران و صاحبان صنایع فعال تجلیل شد.

خلیل الهی   در مراسم تجلیل از خیران و صاحبان صنایع فعال در حوزه آزادسازی زندانیان گفت:آذربایجان شرقی به برکت وجود خیران و مشارکت‌های مردمی استان پیش رو در آزادسازی زندانیان غیر عمد است به طوری که به همت خیران، مردم و صاحبان صنایع استان از آغاز سالجاری تاکنون ۵۱۶ زندانی غیر عمد با ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آزاد شده اند.

وی افزود: بیشترین آسیب‌های اجتماعی که متوجه افراد جامعه و جوانان است به علت نبود شغلی مناسب است که در استان ما صاحبان صنایه با ورود به کار‌های خیر و اشتغال آفرینی جلوی خیلی از بزه کاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را می گیرند.

تقی پور رییس ستاد دیه استان هم در این مراسم گفت: با وجود خیران و صاحبان صنایع استان قدم‌های موثر و خوبی برای آزادی زندانیان غیر عمد در استان برداشته می شود.

وی افزود: تبریز تنها شهری است که این فرهنگ نهادینه شده است که هزینه مرسمات متوفیان برای آزادی زندانیان غیر عمد هزینه می شود که این بزرگترین خدمت و احسان به جامعه است چرا که وقتی فردی بنا به دلایل غیر عمد در زندان است فشارهای اقتصادی گا‌ها خانواده‌های آنان را هم گرفتار آسیب‌های اجتماعی می کند.

برچسب ها: خیران ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.