آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک 5 میلیارد ریالی خیران استان اردبیل

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک 5 میلیارد ریال توسط خیران استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: امسال با هماهنگی ستاد دیه تعدادی از خیرین استان بطور مستقیم به زندان های استان مراجعه کرده و 99 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را با مبلغ 5 میلیارد ریال از زندان ها آزاد کردند.

وی افزود: مبالغی از کمک ها از طریق خیرین، مبالغی با گذشت شکات پرونده ها و مبالغی نیز از طریق خانواده زندانیان تهیه شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل به برگزاری همایش بانوان خیر در استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این همایش برای اولین بار در سطح کشور در اردبیل برگزار شد و با کمک بانوان خیر 10 نفر از زندانیان محکومان مالی آزاد شدند.

خدادادی افزود: از زمان فعالیت ستاد دیه در این استان اردبیل از سال 1376 بیش از 3 هزار نفر و با مبلغ محکومیت بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شده‌ اند.

وی کمک به ستاد دیه را یکی از مصادیق بارز عمل نیک و ذخیره آخرت و حس نوع دوستی دانست و از مردم خواست در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز سال نو کمک های خود را به این ستاد پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در اردبیل

برچسب ها: زندانی ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.