اسدی:

شهدای گمنام یادآورندگان بصیرت و آگاهی هستند

شهردار شیراز گفت: شهدای گمنام یادآورندگان خوبی برای افزایش آگاهی و بصیرت هستند تا درک کنیم که این شهدا هم مثل همه جوانان دیگر تعلقاتی داشتند، اما به ندای، ولی خود لبیک گفتند و راهی جبهه‌های حق شدند.

محمدحسن اسدی، از حضور پر شور مردم ولایتمدار سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی تقدیر کرد.

او بیان کرد: پیکر این شهدا مربوط به دوران هشت ساله دفاع مقدس است؛ دورانی که جوانان و نوجوانان ایران آن را لمس نکردند، اما شهدای همسن و سال امروز آنها، در آن دوران صحنه‌های ایثار و از خود گذشتگی خلق کردند.

شهردار شیراز ادامه داد: آن‌ها شهادت‌طلب و دنبال پیوستن به خدا بودند و امروز پس از گذشت سال‌ها، تنها استخوانی از پیکر مطهر و مقدسشان تفحص شده که یادآور خوبی برای افزایش آگاهی و بصیرت همه ما به ویژه جوانان است تا درک کنیم که این شهدا هم مثل همه جوانان دیگر تعلقاتی داشتند، اما به ندای، ولی خود لبیک گفتند و راهی جبهه‌های حق شدند.

اسدی با تأکید بر این موضوع که امروز همه ما باید منویات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را سر لوحه خود قرار دهیم و از ولایت فاصله نگیریم، گفت: اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب موجب استقامت، ثبات و امنیت کشور می‌شود.

او تصریح کرد: وظیفه امروز همه مسئولان به عنوان ادامه‌دهندگان راه شهدا این است که برای اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش کنند و رضایت مردم را سرلوحه امور قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.