۱۹ هزار داوطلب عضو جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹ هزار داوطلب در رسته‌های هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت در جمعیت هلال احمر این استان جذب و ساماندهی شده‌اند.

سیدمحمد مهدی سجادی گفت:  این تعداد داوطلب جذب شده وظیفه هلال احمر را سنگین‌تر می‌کند تا اعضا با برنامه ریزی و سازماندهی مناسب در مسیر صحیحی قرار گیرند و اهداف جمعیت محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه نبود برنامه برای داوطلبان جمعیت هلال احمر این فرصت مغتنم و طلایی را به تهدید تبدیل می‌کند، یادآور شد: هلال احمر واسطه بین توان توانمندان با نیاز نیازمندان است تا با استفاده از توانایی افراد در هر رسته‌ای و با هر مهارت و توانایی، مشکلی از مشکلات همنوعان را رفع کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه داوطلبان هلال احمر به عنوان گروهی همبسته در لباس خدمت، در تلاش انسانی برای کاهش آلام بشری و التیام بخش مرهم درد‌های همنوعان خود هستند، افزود: اجرای طرح‌های نذرخدمت، فعالیت در حوزه‌های سلامت، معیشت، آموزش و حمایت روانی از جمله بخشی از اقدامات انجام شده از سوی داوطلبان این جمعیت در استان است.

وی با بیان اینکه هلال احمر بزرگترین مجموعه مردم نهاد در کشور است، افزود: هلال احمر در فعالیت‌های انسان دوستانه و کمک به مردم در شرایط سخت و محروم فعالیت دارد به همین دلیل استفاده از ظرفیت داوطلبان توانمند و نوع دوست می‌تواند در توسعه فعالیت‌های این نهاد بسیار اثرگذار باشد.

سجادی از خیرین و اقشار مختلف دعوت کرد تا با مراجعه به سراسر شعب هلال احمر در استان و تکمیل فرم‌های مربوطه به عضویت در این نهاد مردم محور درآیند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.