خانه‌های هلال بهترین مکان فعالیت داوطلبان هلال‌احمر است

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر گفت: خانه‌های هلال بهترین عرصه تجلی کار داوطلبانه در هلال احمر است

  محمدرضا کرد  رئیس جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر بیان کرد: خانه هلال روستای کلینک حسن خانی واقع در بخش مرکزی شهرستان ایرانشهر به همت هلال‌احمر این منطقه افتتاح شد.
 
 وی افزود: خانه هلال پل ارتباطی است که می‌تواند نقش مؤثری را در راستای تأمین نیاز‌های اقشار آسیب‌پذیر و محرومان ایفا کند.
 
 این مسئول ادامه داد: در واقع خانه هلال فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و نیازمند و ارائه فعالیت‌های بشردوستانه است.
 
 وی توانمندسازی و تاب‌آوری آحاد جامعه را فلسفه راه‌اندازی خانه‌های هلال عنوان و اضافه کرد: پاسخگویی به حوادث در ساعات اولیه، مدیریت شرایط اضطراری توسط مردم، ارائه آموزش‌های امدادی، اصول و روش‌های خدمات داوطلبانه در شرایط عادی و بحرانی در سطح روستا و محلات شهری از اهداف راه‌اندازی خانه‌های هلال است.
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر تصریح کرد: تأمین تجهیزات اولیه امدادی، جذب و آموزش نیرو‌های داوطلب از اولویت‌های مهم جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر در این مراکز است.
 
 وی خاطرنشان کرد: فعالیت خانه‌های هلال در اجرای پروژه‌های حمایتی و درمانی در روستا‌ها و حاشیه‌های شهر مؤثر است.
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: کیفی بودن تمامی فعالیت‌های خانه‌های هلال از دغدغه‌های اصلی و مهم جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر است.

برچسب ها: هلال احمر ، خانه هلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار