پیکر‌های مطهر ۹ شهید گمنام در استان کرمان تشییع شد + فیلم و عکس

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، پیکر‌های مطهر ۹ شهید گمنام امروز در استان کرمان تشییع شد.

امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، استان کرمان میزبان پیکر‌های پاک و مطهر ۹ شهید گمنام بود، پیکر‌های مطهر ۸ شهید گمنام قبلا از طریق فرودگاه‌های کرمان، رفسنجان و بم وارد استان شده بودند و پیکر مطهر یک شهید نیز با تاخیر به منظور خاکسپاری در محوطه دادگستری کرمان (واقع در چهار راه ارگ) بعدا به کرمان منتقل شد.

از تعداد ۹ پیکر مطهر شهدای گمنام که استان کرمان توفیق میزبانی آن‌ها را دارد، ۸ شهید گمنام امروز در شهر کرمان تشییع و یک شهید نیز (که به دلیل بعد مسافت به کرمان انتقال داده نشد) در شهرستان جیرفت تشییع شد.  

پیکر‌های مطهر ۹ شهید گمنام در استان کرمان تشییع شد

مراسم تشییع پیکر‌های ۸ شهید گمنام از ساعت ۹ صبح امروز با برگزاری تجمع بزرگ مردمی فاطمیون از چهار راه ولی عصر (عج) شهر کرمان آغاز شد و تا چهار راه کاظمی ادامه یافت و پس از آن پیکر‌های مطهر شهدا به شهر‌های محل خاکسپاری منتقل شد.

پیکر‌های مطهر ۹ شهید گمنام در استان کرمان تشییع شد

۳ شهید در پارک جوان، پارک شهید مطهری و رکن آباد شهرستان رفسنجان، یک شهید در منطقه خبر شهرستان بافت، یک شهید در منطقه بیاض شهرستان انار، یک شهید در منطقه اسفندقه جیرفت و دو شهید نیز در شهر کرمان شامل دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر و نیز پارک خیابان مدیریت، خاکسپاری خواهند شد.

پیکر‌های مطهر ۹ شهید گمنام در استان کرمان تشییع شد

پیکر مطهر یک شهید گمنامی که قرار است در محوطه دادگستری کرمان خاکسپاری شود، پنج شنبه ۳۰ آذر تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

این شهدا مربوط به عملیات‌های کربلای ٤ در منطقه ام الرصاص، رمضان در منطقه شرق بصره، عملیات تک دشمن در سال ٦٧ در منطقه زبیدات، والفجر یک در منطقه فکه، بدر در منطقه شرق دجله هستند.

پیکر‌های مطهر ۹ شهید گمنام در استان کرمان تشییع شد

استان کرمان مفتخر به وجود ۳۱۳ شهید گمنام است که با تشییع پیکر‌های ۹ شهید جدید، تعداد شهدای گمنام این استان به ۳۲۲ تا خواهد رسید.

لحظه ورود ۳ شهید گمنام به شهرستان رفسنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار