غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن تحت هر عنوانی غیرقانونی است.

حامد صفری گفت: با دستور مقامات قضایی استان و برای اجتناب از سوء استفاده بعضی از افراد صاحب امتیاز طرح نهضت ملی مسکن، دفاتر رسمی حق نقل و انتقال و ثبت وکالت در خصوص طرح مذکور را ندارند.

او عنوان کرد: آگهی‌های خرید و فروش در فضای مجازی در خصوص خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن بر اساس ماده ۳۴۲ قانون مدنی غیرقانونی است و مردم فریب افراد سودجو را نخورند.

رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهر سازی استان گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تأمین مسکن، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته اند را به همراه دارد.

صفری تأکید کرد: مشاورین املاک حق خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن را ندارند و این دستور العمل از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به مشاورین املاک ابلاغ شده است.

او گفت: بنابر اخبار واصله بعضی از مشاورین املاک در سطح شهر اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن می‌کنند که در این زمینه باید دستگاه‌های نظارتی استان با جدیت بیشتری ورود کنند.

رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی تصریح کرد: اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی هیچ گونه مسئولیتی درقبال تبعات حقوقی خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.