در قالب نهضت ملی مسکن صورت گرفت

ساخت بیش از یک و نیم میلیون واحد مسکونی در استان مرکزی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مرکزی گفت: بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

اسماعیل نژاد گفت: از مجموع یک میلیون و ۶۳۲ هزار و ۵۰۲ واحد مسکونی در حال ساخت در استان، ۱۵۱ هزار و۴۱۷ واحد مسکونی برای نوسازی بافت‌های فرسوده شهری ساخته می‌شود.

او ادامه داد: ۲۱۰ هزار و ۱۵۵ واحد مسکونی برای تأمین مسکن کارکنان نیرو‌های مسلح در دست ساخت است. معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: ساخت ۳۲۴ هزار و ۵۹ واحد برای نوسازی مسکن روستایی در دستور کار است.

اسماعیل نژاد ظرفیت واحد مسکونی قرارداد‌های منعقده برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به اشخاص دارای زمین را ۱۳۷ هزار و ۷۱۶ واحد مسکونی عنوان کرد و گفت: ظرفیت واحد مسکونی زمین‌های دولتی واگذار شده به صورت انفرادی و گروهی و یا در دست ساخت برای متقاضیان واجد شرایط به صورت انبوه سازی به صورت اجاره ۹۹ ساله نیز ۸۰۹ هزار و ۱۶۰ واحد مسکونی است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: ساخت مسکن یکی از وعده‌های اصلی دولت سیزدهم است و مسئولان برای ساخت و تکمیل واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.