اجرای نمایش حور در آتش در زرند+ تصاویر و فیلم

نمایش مذهبی حور در آتش، پس از ۲ روز اجرا در زرند به کار خود پایان داد.

 سرهنگ کارگر، فرمانده ناحیه سپاه زرند گفت: نمایش مذهبی حور در آتش به همت گروه فرهنگی دلدادگان زرند در حسینه ثارالله به مدت ۲ روز به اجرا شد. 

او افزود: در این نمایش، روایت گری از ماجرای غدیر خم، شورای ثقیفه، رحلت پیامبر اکرم (ص)، اتفاقات کوچه بنی هاشم، واقعه هجوم به خانه حضرت فاطمه (س)،  شهادت حضرت فاطمه (س)، اجرا شد و این نمایش با تشیع شهید گمنام به پایان رسید.

 

پیکر شهید گمنام دوران ۸ سال دفاع مقدس در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) وارد شهرستان زرند شد و  مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

شهید گمنام

مراسم وداع با این شهید گمنام با حضور مردم در جهاد کشاورزی همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد و  جهادگران و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس وکارکنان جهاد کشاورزی شهرستان زرند بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند. نظیر این مراسم در نقاط مختلف شهرستان از جمله: امامزاده‌های حمزه زرند و سید ابراهیم دشتخاک، فرماندهی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، موسسه خیریه نرجس خاتون، حسینه ثارالله و... با حضور قشر‌های مختلف مردم این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، در حاشیه تشییع این شهید گمنام با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) برای توجه بشر به اسلام، تلاش‌های بسیاری کردند تا به امت بفهمانند که اسلام با ولایت، زنده است.
 
او توجه به پیام شهدا را بسیار ضروری و با اهمیت دانست و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س)، اول شهیده مدافع حریم ولایت بود و این شهدای والا مقام به حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان فردی عالم، روشن فکر و پرورش‌یافته مکتب امامت و ولایت لبیک گفتند.

تشییع شهید گمنام

حجت الاسلام شجاعی، شهادت را اوج رستگاری دانست و بیان داشت: شهدا در نزد خداوند ارج و منزلت خاصی دارند و هر جا بروند، منطقه را معطر به عطر معنویت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه شهدا در وصیت نامه خود به پشتیبانی از  ولایت تاکید دارند، گفت: شهدا با الهام گرفتن از شهدای کربلا، امام خویش  را تنها نگذاشتند و گوش به فرمان امام و رهبری بودند و از کیان اسلامی دفاع کردند.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند نیز گفت: مردم شهرستان زرند با تقدیم ۵۸۰ شهید سرافراز در کنار دیگر شهدای ایران اسلامی اجازه ندادند؛ حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد.

تشییع شهید گمنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار