استاندار سمنان خبرداد؛

پرداخت تسهیلات بانکی به دانش آموزان خلاق استان سمنان

هاشمی با اشاره به ضرورت مهارت آموزی به دانش آموزان گفت: دانش آموزان خلاق هنرستانی استان برای تبدیل ایده هایشان به تولید، تسهیلات دریافت خواهند کرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های پژوهشی معلمان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار دانش‌آموزان خلاق هنرستانی قرار می‌گیرد، گفت: حمایت از دانش آموزان خلاق در اولویت مجموعه آموزش و پرورش نیز باشد.

وی افزود: برخی از دانش‌آموزان به‌ویژه هنرستانی‌ها نیاز به حمایت مالی دارند که تسهیلات ارزان‌قیمت را به‌منظور تأمین بخشی از هزینه‌ها با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی در اختیارشان قرار خواهیم داد.

استاندار سمنان با اشاره به تحول در سیستم آموزشی کشور و استان سمنان و اهمیت توجه به مهارت آموزی در بین دانش آموزان افزود: دانش‌آموزان در مدارس علاوه بر مباحث آموزشی و تئوری به مهارت‌های عملی و ابتکاری هم می‌پردازند

هاشمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های آموزش و پرورش استان سمنان گفت: یکی از ویژگی‌های این دست نمایشگاه‌ها این است که هم دانش آموزان با توانمندی‌های خود و یکدیگر آشنا می‌شوند و هم خانواده‌ها به استعداد‌های فرزندان خودشان پی خواهند برد.

به گزارش مهر، نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های پژوهشی معلمان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش استان سمنان در بخش‌های مختلف مانند نرم افزار، هوش مصنوعی، هنری، فرهنگی و… در سمنان برپا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.