مدارس هیئت امنایی در قالب برنامه فوق برنامه شهریه بگیرند

مدیرکل شورا‌های وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس هیئت امنایی در قالب فوق برنامه و اختیاری مجاز به دریافت وجه هستند.

هادی عابدی در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: دریافت شهریه و هیچگونه مبلغی در مدارس دولتی مجاز نیست و مدارس هیئت امنایی هم طبق قانون و مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش در قالب فوق برنامه و اختیاری مجاز به دریافت وجه هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۳ هزار و ۴۰۰ مدرسه هیئت امنایی و تحصیل یک میلیون و ۱۵۰ هزار دانش آموز در این مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم و هنرستان و نیز تحصیل ۷ درصد دانش آموزان در مدارس غیر انتفاعی گفت: استان سمنان جزء استان‌های پیشرو در اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش است.

عابدی افزایش بهره گیر‌ی از قابلیت‌های مشارکت‌های معنوی خانواده‌ها در قالب انجمن اولیا مربیان و دیگر فعالیت‌ها را برای اجرای موفق برنامه‌ها خواستار شد.

استاندار سمنان هم در این جلسه با اشاره به بالاتر بودن سطح سواد استان در مقایسه با میانگین کشوری گفت: بیش از ۱۱۰ هزاردانش آموز و ۱۱ هزار فرهنگی بیانگر نقش آموزش و پرورش در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

استاندار سمنان با اشاره به موفقیت‌های شورای آموزش و پرورش استان در عرصه ملی افزود: این شورا علاوه براینکه ارتباط خوبی با مجموعه نخبگان استان دارد و در جلب مشارکت‌های خیران مدرسه ساز هم عملکرد خوبی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.