فعالیت مرکز درمان ناباروری در شاهرود با تولد ۴۵۰ نوزاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ۴۰۰ نوزاد با درمان دارویی و ۵۰ نوزاد حاصل از بارورکردن تخمک طی ۲ سال گذشته در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان ناباروری شکوفه در بیمارستان بهار این شهر متولد شدند.

حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز تشخیصی و درمانی ناباروری در استان سمنان، با هدف ارایه خدمات درمانی به زوج‌های نابارور در سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر، خدمات تخصصی و فوق تخصصی باروری را با بالاترین کیفیت و طبق تعرفه‌های دولتی به مراجعان ارایه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مشاوره و ویزیت‌های تخصصی زوج‌ها توسط فلوشیپ‌های ناباروری زنان و مردان این مرکز انجام می‌شود، ابراز کرد: تشخیص علت ناباروری و همچنین اقدام‌های درمانی لازم توسط متخصصان صورت می‌گیرد.

شیبانی با اشاره به اینکه درمان‌های فوق تخصصی ناباروری در بالاترین سطح خدمت‌رسانی (سطح سه) در این مرکز ارایه می‌شود، بیان کرد: متخصص زنان با مدرک فلوشیپ ناباروری زنان، متخصص اورولوژی با مدرک فلوشیپ آندرولوژی و متخصص جنین شناسی با مدرک دکترای بیولوژی تولید مثل، در این مرکز فعالیت دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: با توجه به شرایط، مدت زمان بیماری، سن و علت ناباروری، درمان‌های متفاوتی برای زوج‌ها توسط گروه درمانی اتخاذ می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار