گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش در دانشگاه سیرجان

به مناست هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری با حضور معاون وزیر علوم دردانشگاه صنعتی سیرجان گشایش یافت.

محمود آبادی، رییس دانشگاه صنعتی سیرجان گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های دانشگاهی و صنعتی سیرجان، معادن منطقه و بخش‌های صنایع منطقه ویژه اقتصادی و شرکت فناور و دانش بنیان و همچنین آموزش و پرورش و تحقیقات دانشجویی و دانش آموزی در ۱۵ غرفه استان محصولات و دستاورد‌های خود را در حوزه‌های مختلف در معرض بازدید علاقه‌مندان قرارداده اند.

زمانیان، معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران هم در حاشیه این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها امیدوار کننده است و امروز جونان این مرزو بوم و شهرستان خودشان به دنبال طرح‌های پژوهشی هستند که می‌تواند هدایت شغلی و انتخاب مسیر کاری دانشجویان را مشخص کند.

وی افزود: یکی از هدف‌های بعدی در تمام دوره‌های نمایشگاه هفته پژوهش، ایجاد فضا‌های رقابتی به منظور توسعه مهارت‌های فردی دانشجویان و اساتید است که متناسب با شعار سال توجه به محصولات و رشد تولید در تمام برنامه‌های هفته پژوهش مورد توجه قرار گرفته شده است.

جوانان و دانشجویان شرکت کننده نیز در این نمایشگاه در مصاحبه‌های متعدد گفتند: مشکلات واحد‌های فناور، تامین فضای مناسب، شامل: فضای کارگاهی، آزمایشگاهی و دفتر کار است که به عنوان یک اولویت باید مورد نظر قرارگیرد دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار