تالار مرکزی سمنان با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال ساخت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اهمیت ساخت مجتمع فرهنگ و هنری در مرکز استان گفت: تالار مرکزی سمنان با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال ساخت است.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  با اشاره به گفته محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر اخیر به استان سمنان، افزود: تکمیل مرحله نخست تالار مرکزی سمنان تا قبل از پایان کار دولت سیزدهم با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فونداسیون مجتمع فرهنگ و هنری (تالار مرکزی) سمنان اجرا و دیوار‌ها نیز پیشتر بتن‌ریزی شده و ادامه ساخت طرح در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگ و هنری (تالار مرکزی) سمنان در زمینی با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و با مساحت بنای ۱۰ هزار مترمربع در حال ساخت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تامین اعتبار را لازمه تکمیل ساخت تالار مرکزی سمنان عنوان کرد و افزود: تخصیص اعتبار برای تکمیل این طرح جزو مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان است که پیگیری تخصیص اعتبار به منظور تکیمل طرح با اولویت دنبال می‌شود.

احداث مجتمع فرهنگ و هنری (تالار مرکزی) سمنان از مصوبه‌های سفر رییس جمهور وقت در سال ۹۵ به استان سمنان بود و شامل یک سالن اجتماعات بزرگ با ظرفیت ۸۵۰ نفر، ۲ پلاتو تمرین تئاتر با ظرفیت ۵۰ نفر، ۲ سالن سینما ۷۵ نفری و یک سالن سینما ۱۴۰ نفری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.