همایش ملی بزرگداشت منوچهری دامغانی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزاری همایش ملی بزرگداشت منوچهری دامغانی را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: این همایش با همکاری انجمن آثار و مفاخر کشور سال آینده برگزار شود.

فلاح  در نشست کارگروه علمی - مشورتی انجمن آثار و مفاخر استان سمنان با اشاره به حضور فعال چهره‌ها و افراد علمی، دانشگاهی و فرهنگ گفت: استقبال از این نشست دلیل مهمی در ضرورت برگزاری این همایش ملی است.

وی با اشاره به تجربه‌های موفق این اداره کل در برگزاری چند کنگره و همایش بزرگداشت و نکوداشت در دو سال اخیر، بیان کرد: رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در کنگره ابن یمین فریومدی در شاهرود از برگزاری همایش ملی منوچهری دامغانی استقبال کرد.

فلاح دبیران علمی و تخصصی و اجرایی را دو بال اساسی و مهم در برگزاری همایش ملی بزرگداشت منوچهری دامغانی دانست و گفت: در برگزاری این همایش از نیروهای علمی دانشگاه‌های مختلف از جمله اساتید دانشگاه علامه طباطبایی تهران، دانشگاه سمنان و دانشگاه دامغان استفاده خواهد شد.

وی خواستار مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در برگزاری این همایش ملی شد و بیان کرد: در کنار برگزاری این همایش، تولید محصولات فرهنگی و ادبی نیز مورد تاکید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: قرار است به بهانه این همایش ملی چند کتاب با محتوای همایش تالیف و فیلم و دیگر محصولات فرهنگی و هنری نیز با موضوع منوچهری دامغانی تهیه و تولید شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار