پایان انتظار ۱۰ ساله برخی ساکنان مسکن مهر شاهرود برای نصب آسانسور

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: انتظار ۱۰ ساله ساکنان ۲ شهرک مسکن مهر شاهرود برای نصب آسانسور با تخصیص ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار به پایان رسید.

امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: اعتبار اجرای این طرح از محل صندوق ملی مسکن با حمایت و پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی، استاندار سمنان و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی محقق شد.

وی با بیان اینکه قرارداد نصب و راه‌اندازی آسانسور‌های هر یک از این شهرک‌ها با پیمانکار منعقد شده است، ابراز کرد: برنامه‌ریزی برای نصب این آسانسور‌ها در ۱۲۶ بلوک مدنظر است.

عمیدی با اشاره به اینکه ساکنان این واحد‌ها حدود ۱۰ سال از نبود آسانسور رنج می‌بردند، اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی این آسانسور‌ها تا پایان امسال در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان تصریح کرد: تکمیل این طرح منوط به تسویه بدهی ساکنان واحد‌هایی است که تاکنون بدهی‌های خود را تسویه نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر بدهی‌ها در این زمینه مربوط به ساکنان واحد‌های اول است، ابراز کرد: اولویت نصب و راه‌اندازی با بلوک‌های است که بدهی خود را تسویه کرده باشند.

عمیدی ادامه داد: مدیر هر بلوک می‌تواند به اداره مسکن و شهرسازی (ساختمان شماره ۲) بعد از میدان بسیج مراجعه و میزان بدهی را استعلام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.