معاون استاندار سمنان:

ساخت ۱۵۰ واحد جایگزین خانه‌های ناایمن مسکن مهر آغاز شد

حمیدی گفت: خاکبرداری و مراحل ساخت ۱۵۰ واحد ویلایی با اولویت افرادی که نسبت به تخلیه خانه‌های ناایمن در قطعه‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان اقدام کردند، آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان  گفت: ۱۵۴ نفر از مالکان واحدهای ناایمن در قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان با دریافت ودیعه سه میلیارد ریالی خانه‌های خود را تخلیه کردند.

محمد حمیدی افرود: ۱۷۹ نفر از مالکان خانه‌های ناایمن در قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان برای دریافت ودیعه سه میلیارد ریالی و تخلیه خانه‌هایشان به بانک معرفی شدند که از این تعداد ۱۵۴ مالک تخلیه و ۱۵ مالک دیگر در مرحله دریافت ودیعه برای تخلیه هستند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، در مجموع ۲۷۲ واحد از بلوک‌های ناایمن قطعه‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان باید تخلیه شود.

حمیدی افزود: برای ساخت خانه ویلایی با حداقل ۷۵ متر مربع بنا با دیوار دور در زمین ۲۰۰ مترمربعی همراه با درِ ورودی با یک پیمانکار بومی توافق انجام شد و اگر تمامی مالکان در زمینه تخلیه همراهی کنند، تلاش می‌شود کمتر از یکسال خانه‌ها ساخته و تحویل شود.

وی اضافه کرد: اولویت در واگذاری زمین‌های دارای موقعیت بهتر با مالکانی است که زودتر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام و نسبت به تخلیه خانه‌های ناایمن اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مالکان خانه‌های ناایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان اگر منتظر ارایه امتیاز جدید از سوی دولت برای تخلیه هستند در جریان باشند هیچ امتیاز جدیدی در نظر گرفته نمی‌شود و انتظار می‌رود مالکان به منظور حفظ جان خود در تخلیه خانه‌های ناایمن تسریع ورزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.