تاسی از شهدا راه برون رفت از مشکلات جامعه

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا راه برون رفت از مشکلات جامعه را تاسی از شهدا وآرمان‌های آن‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم یادواره ۸۴۳شهید فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی بابیان اینکه شهدا چشم و چراغ جامعه هستند گفت:برگزاری یادواره شهدا بایدبرای مدیران و مسولان ایجاد کننده تلاش و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و جامعه باشد.

وی بااشاره به اینکه شهدا زنده اند تا به ما راه ورسم زندگی در این دنیا را نشان دهند گفت:همکاران انتظامی در سراسر کشور کمر همت را برای خدمت به آرامش وآسایش بسته اند تا بتواننددرخدمت نظم و آرامش جامعه در کنار مردم باشند.

وی ادامه داد:بسط فرهنگ شهادت یعنی توسعه و گسترش ارزش‌های اسلامی در جامعه و زدودن زشتی‌ها  در جامعه است، شهدا هرکجا که آرامیده اند انجا را طیب و پاک کرده و مزار شهدا محل عبادت عاشقان و عارفان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به پیام شهدا به مردم ایران اسلامی گفت:مردم ایران اسلامی می‌توانند با پشتیبانی از ولایت فقیه در برابرجهان کفر پیروز شوند و پرچم اسلام را بر قلل رفیع دنیا به اهتزاز در آورند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی نام سیدالشهدا را علم اجتماعات باشکوه عنوان کرد وافزود:امروز هر شهید به عنوان یک علم می‌تواند در جای جای کشور چنین اجتماعات باشکوه را ترتیب دهد.

وی بابیان اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون پاک ومطهر همه شهدا به ویژه شهدای مدافع وطن و امنیت است گفت:در استانی که مزین به ۱۰هزار گلگون کفن است به روان همه شهدا که برای امنیت و آرامش کشور جان با ارزش خود را تقدیم کرده اند درود می‌فرستیم و بر عهد خود با شهدا تا آخرین نفس ایستاده ایم.

فرمانده انتظامی استان نیز در این مراسم با بیان اینکه فراجا بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم نظام وانقلاب کرده است گفت:از این تعداد۸۴۳ شهید،۱۴۰۹جانباز و۸۲آزاده سهم استان آذربایجان شرقی است که تقدیم کشور شده است.

سردار محمدی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای انتظامی استان در ایام فاطمیه افزود:برای ما باعث افتخار است که در چنین ایامی میزبان خانواده معظم شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه باب شهادت در انتظامی کشور باز است گفت:فرزندان این مرز و بوم در کل کشور آماده جانفشانی و حراست از مرز‌های کشور بوده و در برقراری امنیت و آرامش از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود.

همچنین دریادواره ۸۴۳شهید فرماندهی انتظامی استان از پدران و مادران و همسران شهدای انتظامی استان تجلیل شد.

برچسب ها: یادواره شهدا ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار