بهره برداری بیش از ۲ هزار پروژه بهداشتی در کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اتمام و بهره برداری بیش از ۲ هزار پروژه بهداشتی طی دو سال اخیر در کشور خبر داد.

 دکتر بهروز رحیمی در سفر به چهارمحال و بختیاری و بازدید از پروژه‌های عمرانی فعال پردیس رحمتیه دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد اظهار داشت: هم اکنون توسعه زیرساخت‌های آموزش و توسعه پروژه‌های بهداشتی در اولویت قرار دارد.
 
وی افزود: از ۷۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت استان جهارمحال و بختیاری، قریب به ۲۰ پروژه طی سال گذشته اتمام و ۲۰ پروژه دیگر نیز در آستانه بهره برداری است.
 
وی ادامه داد: در این راستا عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام در حوزه سلامت بویژه آموزش و بهداشت جهارمحال و بختیاری با بهره گیری از اعتبارات سفر رئیس جمهور و محل منابع وزارتی تسریع خواهد شد.
 
دکتر رحیمی اضافه کرد: از ۵ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام حوزه سلامت در کشور طی دو سال اخیر بیش از ۲هزار پروژه عمرانی بهداشتی به اتمام رسید و ۱۵ هزار تخت بیمارستانی نیز بهره برداری شد.
 
وی خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از پروژه‌های باقی مانده نیز طی دو سال آینده تا پایان دولت سیزدهم به اتمام خواهد رسید.
 
گفتنی است: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرکرد از پروژه‌های در حال احداث دانشکده پیراپزشکی و دانشکده بهداشت، ساختمان در حال تکمیل اورژانس ۱۱۵ استان و مرکز فوریت‌های پزشکی جهارمحال و بختیاری، از پروژه احداث آشپزخانه سبز واقع در مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه دانشگاه علوم پشکی شهرکرد بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.