مقام صهیونیست: نتانیاهو باید الان به خانه برود

رئیس سابق شین بت رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد نتانیاهو ذره‌ای درخصوص اتفاقات اخیر احساس مسئولیت ندارد و باید زودتر به خانه‌اش برود.

یووال دیسکین، رئیس سابق امنیت عمومی رژیم صهیونیستی، گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم باید هم اکنون به خانه برود. 

دیسکین در مقاله‌ای که توسط کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی منتشر شد نوشت: چرا نتانیاهو باید اکنون به خانه خود بازگردد؟ رفتار نتانیاهو از ۷ اکتبر به خوبی توضیح می‌دهد که چرا او اکنون باید به خانه خود بازگردد. در دو هفته اول، نتانیاهو سرد و شکست خورده به نظر می‌رسید، مردی که توسط دنیای خود ویران شده است.

دیسکین با اشاره به امتناع نتانیاهو از قبول مسئولیت شکست حمله ۷ اکتبر در نوار غزه گفت: پس از گذر از مرحله شوک، کشف یک میلی گرم احساس، یک میلی متر مسئولیت یا يک ذره همدردی با خانواده‌های قربانیان در وجود او غیرممکن است و وجود ندارد.

او افزود: زبان بدن او سرد و اخیراً متکبرانه است و بیش از همه از حقیقت دوری می‌کند. با توجه به موضوع اسرا که هنوز آزاد نشدند، ماندن چنین جهنمی (نتانیاهو) روی صندلی خود هیچ سودی ندارد.

دیسکین گفت: ما باید اکسیژن تنفس کنیم تا کشور از همه جنبه‌ها به مسیر درست بازگردد. در انتخابات پیش رو باید فردی جدید، شایسته، متواضع و از همه مهمتر فردی که دوستدار مردم و نه خود است را انتخاب کنیم.

نتانیاهو به دلیل امتناع از قبول مسئولیت در پیش‌بینی حمله حماس به شهرک‌های اطراف نوار غزه، در سحرگاه ۷ اکتبر، با انتقادات داخلی مواجه است. نظرسنجی‌های اخیر رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که تنها ۲۷ درصد از صهیونیست‌ها معتقدند که نتانیاهو برای پست نخست وزیری مناسب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
مگر والده نتانیاهو چه شده
آخرین اخبار