۱۳۱ هزار و ۴۵۰ پرونده مختومه روی میز شورا‌های حل اختلاف کرمان

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: ۱۳۱ هزار و ۴۵۰ پرونده در هفت ماه نخست امسال درشوراهای حل اختلاف مختومه شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی در دیدار با روسای شورا‌های حل اختلاف شهر کرمان گفت: در حال حاضر تعداد کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان در حوزه شهری و روستایی هزار و ۲۹۴ نفر است که ۸۳۱ نفر عضو و ۴۶۳ نفر دبیر در شورا‌های رایی و صلحی مشغول به خدمت رسانی به مردم کرمان هستند.

وی افزود: کارکنان شورا‌های حل اختلاف انسان‌های فرهیخته و برگزیده که با ۲۱ سال از تاسیس شورا‌های حل اختلاف مشغول هستند و به عنوان بازوان و یاران با خدمت مخلصانه و بدون مزد و منت در شورا‌های حل اختلاف استان انجام وظیفه می‌کنند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری کرمان تصریح کرد: شما مصداق آدم‌های زرنگ این دنیا هستید و فعالیت‌های شما با نگاه به آخرت بوده و با توجه به سال‌هایی که خدمت می‌کنید، قطعا کار‌های شما ذخیره آخرت می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به روایات، اگر انسان‌ها تقوای الهی پیشه کنند و نماز اول وقت و جماعت بخوانند و مراعات حال مردم را داشته باشند، خدا سنبل‌های الهی و تشخیص حق از باطل به آن‌ها می دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار