کرمانی‌ها در ۳۶ هزار پرونده مصالحه کردند

معاون قضایی دادگستری کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶ هزار پرونده در شورا‌های حل اختلاف استان کرمان با صلح وسازش مختومه شده است .

محمد امیر ابراهیمی در نشست صمیمی با کارکنان معاونت توسعه حل اختلاف با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) که بسیج را لشکر مخلص خدا می‌دانست، گفت: این فرمایش عمق اعتقاد حضرت امام به بسیج است و شناسنامه هر بسیجی اخلاص و ایمان است و اخلاص و ایمان منشا خیرات و برکات است و در شجره طیبه بسیج، ایمان و اخلاص خودش را نشان می‌دهد.

این مقام قضایی تصریح کرد: کار جهادی کار بسیجی است که زمان و مکان نمی‌شناسد و یکی از مصادیق کار بسیجی کار در شورا‌های حل اختلاف است.

وی گفت: هرجا که بسیج ورود می‌کند نه تنها دشمن و بدی‌ها عقب می‌نشیند بلکه مایه سربلندی آن نهاد و سازمان می‌شودو کار جهادی کار بسیجی است که زمان و مکان نمیشناسد و یکی از مصادیق کار بسیجی کار در شورا‌های حل اختلاف است که بدون چشم داشت مالی فعالیت می‌کند و به فکر خدمت به خلق هستند.

معاون توسعه حل اختلاف با تاکید بر داشتن اخلاص در کار، آن را توفیق الهی دانست و گفت: مردم، ولی نعمت ما هستند و ما خادم مردم هستیم و افرادی که به ما مراجعه می‌کنند و اموری دارند ممکن است از طرف خدا یا دوست خدا باشند.

وی با ذکر حدیثی از امام حسین (ع) تصریح کرد: حاجت‌ها مردم که به شما ارجاع می‌شود، از نعمت‌های خداوند است پس متوجه باشید که این نعمت را از دست ندهید و از این نعمت خدا خسته و افسرده نشوید.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: خدا را شاکرم که در خدمت قشر و کارکنان شورا‌ها هستم و با توجه به قانون، عمل نموده و برای معیشت و رفاهیات کارکنان برنامه ریزی و اقدام می‌نمایم.

معاون قضایی رئیس کل در پایان گفت: باید برای همکاران شورا‌های حل اختلاف که اعضای یک خانواده هستند و خانه دومشان است، از لحاظ مادی و معنوی تلاش کنیم و هرچه این توجه و احترام بین خودتان بیشتر اتفاق بیفتد، برای مردم هم ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار