فعالیت ۹۳ هزار هیأت مذهبی در کشور

رییس تشکل‌های دینی کشور گفت: در حال حاضر ۹۳ هزار هیأت مذهبی با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی در کشور فعال هستند.

حجت‌الاسلام مجید باباخانی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی «ماه»، در جمع مخاطبان این دوره با محوریت معرفت و مهارت‌افزایی هیأت‌ها، تشکل‌های دینی، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد استان اردبیل، گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها تقویت کیفی و کمی مجموعه و تشکل‌هایی است که فراتر از مناسک مذهبی فعالیت کرده و در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

رییس تشکل‌های دینی کشور افزود: استان اردبیل دومین استان برای برگزاری دوره توانمندسازی و مهارت‌افزایی هیأت‌های مذهبی، سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در کشور است که با همکاری شایسته اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار می‌شود.

او از فعالیت ۹۳ هزار هیأت مذهبی در کشور خبر داد و گفت: در سراسر کشور تعداد ۹۳ هزار هیأت مذهبی با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند که برگزاری این دوره‌های آموزشی سبب می‌شود که هیأت‌ها برای مبارزه تمدنی با دشمن آماده شده و به ابزار رسانه و روش صحیح ارتباط با نوجوانان مجهز شوند.

حجت‌الاسلام باباخانی افزود: ایجاد زمینه و فراهم‌سازی امکانات و محتوای آموزشی برای بهره‌مندی بیش از پیش از ظرفیت بانوان در هیأت‌های مذهبی از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزشی مهارت‌افزایی هیأت‌های مذهبی است که در این دوره آموزشی اساتید طراز اول کشوری به این امر می‌پردازند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.