اقتصاد قزوین همواره مورد توجه سرمایه گذاران خارجی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: اقتصاد استان همواره مورد توجه سرمایه گذاران خارجی بوده و فعالیت آن‌ها در صنایع باعث شده تا استان در مسیر پیشرفت اقتصادی کشور نیز تاثیرگذار باشد.

علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در حاشیه دیدار از کارخانه یونیلیور ایران با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران خارجی همواره در اولویت اقتصادی استان قرار دارد، تصریح کرد: حضور سرمایه گذاران خارجی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین موجب رشد تولید و شکوفایی اقتصاد کشور شده و این استان را در کشور پیشگام کرده است.

وی اضافه کرد: همکاری‌ها با شرکت‌هایی نظیر یونیلیور، ایران را در زمینه‌های متفاوت شامل زیرساخت‌ها، انرژی و هماهنگی دستگاه‌های مختلف با قدرت ادامه خواهیم داد و امیدوارم شاهد رشد سریع تولید و گسترش فعالیت‌های این شرکت در سطح استان باشیم.

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز نیز در این بازدید به حضور ۲۰ ساله این شرکت در استان قزوین اشاره کرد و گفت: استان قزوین در طول ۲ تا سه سال گذشته، اولین استانی بوده که سرمایه‌گذاری‌های خارجی را به طور رسمی جذب کرده و در تلاش هستیم که جذب سرمایه گذاری‌ها را افزایش دهیم.

مهدی نورانی مدیر ارشد ارتباطات و امور برون سازمانی یونیلیور ایران نیز به ایجاد ۶۷۰ فرصت شغلی مستقیم و ۲ هزار همکار در زنجیره ارزشی این شرکت اشاره کرد و همکاری و همراهی مسئولان را موجب تسهیل در تولید و رونق اقتصادی دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.