به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان:

شهدای گمنام کوهبنان میزبان نماز وحدت

نماز وحدت ادارات کوهبنان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای مراسم نماز وحدت ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان  گفت: سردار دل‌ها همواره به منویات مقام معظم رهبری با جان و دل عمل می‌کرد جا دارد همگان ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشیم.

روح الله ابراهیمی افزود: حضرت زهرا (س) با تمام وجود از ولایت و رهبری دفاع کرد و در نهایت به واسطه دفاع و حمایت از ولایت به شهادت رسید. 

در ادامه حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده گفت: در گذشته ما از دست دشمن فرار‌می کردیم، اما امروز در ساخت تجهیزات نظامی به مرحله عزت و اقتدار رسیدیم که دشمن از ایران اسلامی هراس دارد.

وی تصریح کرد: دشمن از موشک فاتح دو به شدت وحشت دارد و امروز هم از مردم غزه هراس دارد لذا شاهد ایستادگی نیرو‌های مقاومت در غزه و شکست دشمن هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگو در مباحث ولایت مداری، دفاع از ولایت، تبیین ولایت، همسرداری و تربیت فرزندان است و در بحث فرزند آوری هم بی بی دو عالم موفق عمل کرده است.

وی تاکید کرد: وظیفه ماست که با تمام وجود از ولایت و رهبری دفاع کنیم، سردار دل‌ها در بحث ولایت مداری و شناخت و معرفت نسبت به بی بی دو عالم الگویی برای همگان است. 

برچسب ها: نماز وحدت ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.