گردشگری معادن کوهبنان را متحول می کند

فرماندار کوهبنان گفت: راه اندازی گردشگری هیجانی و معادن می‌تواند شهرستان کوهبنان را متحول کند.

جلسه کمیته برنامه ریزی کوهبنان به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه و بودجه استان کرمان و مدیران ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن کنفرانس فرمانداری کوهبنان برگزار شد.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان دراین جلسه گفت: پیگیری جهت حضور قرارگاه سازندگی خاتم، پیگیری جهت احداث کارخانه کنستانتره یک میلیون تنی در بخش طغرالجرد، پیگیری مصوبات بنیاد علوی در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت خاص کوهبنان و وجود ۲۵۰ اثر تاریخی، مذهبی و باستانی، راه اندازی گردشگری هیجانی و معادن می‌تواند شهرستان کوهبنان را متحول کند.

فرماندار کوهبنان افزود: راه‌های مواصلاتی در پویایی اقتصاد و افزایش اشتغال شهرستان موثر هستند لذا اجرای روکش آسفالت جاده‌های منتهی به کوهبنان از زرند تا خرمدشت پیگیری و بزودی انجام خواهد شد.

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج گفت: همه مردم ایران اسلامی خود بسیجی و حامی بسیجیان و الگویی برای سایر کشور‌های جهان هستند امیدواریم بزودی شاهد نابودی رژیم غاصب و کودک کش باشیم.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی بیانگر و نماد وحدت و همدلی جهان اسلام در ریشه کنی و نابودی رژیم صهیونیستی است که انشاالله در پرتو منویات مقام عظمای ولایت بزودی شاهد افول و نابودی رژیم کودک کش باشیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود:برنامه هفتم توسعه بسیار سرنوشت ساز است که تحولی در برنامه پنج ساله آینده کشور دارد و در عرصه‌های مختلف اثر گذار است.

عفت شریعتی کوهبنانی بیان داشت:پیگیر احیای دادسرا کوهبنان بودیم که انشاالله با مساعدت مسئولین قضایی بزودی محقق خواهد شد.

برچسب ها: کارخانه ، کوهبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.