بیش از ۹۰ گروه جهادی بسیج به مناطق محروم خاش اعزام شدند

فرمانده سپاه خاش گفت: بیش از ۹۰ گروه جهادی بسیجی در راستای اهداف مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

  سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار در مراسم گرامیداشت هفته بسیج خاش بیان کرد: دانش‌آموزان بسیجی از سال‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف حضوری فعال داشته و همچنان نقش‌آفرینی دارند.

وی افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان از آینده‌سازان کشور بوده و سرمایه‌گذاری بر روی آنها و مشارکت دادن آنان در امور سبب شکوفایی استعدادهای درخشان آنها می‌شود.

فرمانده سپاه خاش با بیان اینکه دانش‌آموزان همواره در صحنه‌های مختلف حضوری حماسی داشته و در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان نیز باشکوه ظاهر شدند، ادامه داد: سپاه همواره در حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم حضوری فعال داشته و در امر مدرسه‌سازی و توزیع بسته‌های آموزشی یاری گر این قشر بوده و در کنار آموزش و پرورش و ارگان‌های آموزشی، فرهنگی و دانشگاهی به اعتلای فرهنگ متعالی بسیج، خدمت و تعلیم و تعلم می‌اندیشد.

اعزام ۹۰ گروه جهادی بسیج به مناطق محروم خاش

وی گفت: در گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۹۰ گروه جهادی بسیج در راستای اهداف مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

سردار مالدار تصریح کرد: این گروه‌های جهادی در عرصه‌های پزشکی، توزیع سبدهای معیشتی، خدمت‌رسانی و اجرای پروژه‌های آموزشی و کشاورزی فعالیت گسترده داشته و تاکنون در مباحث مختلف به یاری مردم در مناطق محروم شتافتند.

وی اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج همواره در شرایط دشوار مانند سیل، زلزله و دوران کرونا به عنوان نیروهای پیشگام در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و آسیب‌دیدگان بوده و همچنان با ویژگی ولایت‌مداری و روحیه بسیجی در صحنه حضور فعالی دارند.

اهدای ۴۳۰ جهیزیه به محرومان خاش

فرمانده سپاه خاش بیان کرد: در گرامیداشت هفته بسیج و با مشارکت مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) افزون بر ۴۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

به گفته وی؛ از منویات مهم مقام معظم رهبری حمایت از محرومان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شرایط دشوار اقتصادی بوده و بر همین اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای دستورات رهبر انقلاب اسلامی به یاری محرومان می‌ستاید و تأمین جهیزیه خانواده‌های نیازمند یکی از اولویت‌های مهم سپاه به شمار می‌آید.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: این نهاد مردمی علاوه بر اینکه از اعتبارات ویژه محرومیت‌زدایی برای کمک به محرومان بهره می‌برد از ظرفیت خیران، نیکوکاران، نهادهای حمایتی و انقلابی برای تأمین نیازهای اقشار مستمند و مستضعفین نیز بکارگیری می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار