توزیع بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی بامشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان

بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج در بین جامعه هدف شهرستان زاهدان توزیع شد.

 روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان،   اولین رزمایش پویش همدلی و کمک‌های مومنانه بمناسبت گرامیداشت *هفته بسیج* با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، سپاه سلمان و سازمان بسیج ورزشکاران استان در قالب ۶۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف شهرستان زاهدان توزیع گردید.

  این رزمایش با حضور سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان، دکتر عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه و سرهنگ آبسالان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار شد.

  مدیرکل ورزش و جوانان استان   گفت: بمناسبت گرامیداشت *هفته بسیج*، برنامه‌های فرهنگی ورزشی بیشمار با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان اجرایی شده که رزمایش پویش همدلی و کمک‌های مومنانه در راستای کمک به رفع مشکلات و محرومیت زدایی در کلانشهر زاهدان صورت گرفت.

 عباس شیبک، با اشاره به تدوام کمک‌های مومنانه تا پایان سال، اظهار داشت: با این اقدامات روحیه مواسات، همدلی و کمک به هم نوع، که از اعمال و آموزه‌های تربیتی حضرت علی (علیه السلام) می‌باشد، بیش از پیش در جامعه ایجاد و تقویت می‌شود.

  وی توزیع بسته‌های معیشتی توسط جامعه ورزش و جوانان را نوعی تفکر و فرهنگ بسیجی قلمداد کرد که با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان این کار خداپسندانه قوت خواهد گرفت.
 

برچسب ها: بسیج ، بسته معیشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.