اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم چابهار

فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات چابهار گفت: به مناسب دهه بصیرت با هدف محرومیت‌زدایی، گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان چابهار اعزام می‌شوند.

سرگرد فرامرز سراوانی اظهار کرد: شعار امسال دهه بصیرت، "بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی" است که در همین راستا بیش از ۱۵ برنامه‌ محوری به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان چابهار افزود: در فتنه ۸۸ و در شرایطی که دشمن از همه توان و ظرفیت خود برای جنگ نرم و جنگ ترکیبی جهت براندازی نظام استفاده کرده بود، مردم ایران در روز عاشورا با واکنش سریع و خودجوش و با بصیرتی مثال‌زدنی، این فتنه را خنثی و پایبندی خود به ولایت‌فقیه را بار دیگر ثابت کردند.

سراوانی ادامه داد: این حماسه عظیم ثابت کرد که مردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند حتی اگر همه قدرت‌های بزرگ دنیا بخواهند به این نظام ضربه بزنند.

فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات چابهار گفت: در همین راستا و باهدف بصیرت‌افزایی کارکنان بسیجی شاغل در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان چابهار، برنامه‌های مختلفی تدارک‌دیده‌شده است که برگزاری نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، جلسات روشنگری برای کارکنان ادارات، حضور کارکنان بسیجی در نمازجمعه و برگزاری نمایشگاه‌های عکس و فیلم در ادارات از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

این مسئول بیان کرد: هم‌زمانی بزرگداشت دهه بصیرت و دهه مقاومت و بزرگداشت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، سبب شد این برنامه‌ها با یاد و نام این شهید گرامی برگزار شود و برنامه‌های مختلف دیگری از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا، میزهای خدمت جهادی در نقاط مختلف شهرستان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، پویش نذر خون و اهدای لوازم‌التحریر نیز برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار