نمایش گنجینه‌ای از آثار هنرمندان پیشکسوت در فرهنگسرای نیاوران

آثار بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت از سراسر کشور، در یکی از مهمترین رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور، در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می‌شود.

دومین نمایشگاه بزرگ هنر‌های تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت از تاریخ ۲۵ آبان لغایت ۴ آذر از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت و با همکاری فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت و درجه یک کشور بیش از ۲۵۰ اثر در حوزه هنر‌های تجسمی، هنر‌های سنتی و صنایع دستی را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

همچنین در این نمایشگاه آثار دیده نشده زنده‌یادان مهرزمان فخارمنفرد، جمشیدسماواتیان، کامبیز درمبخش، هژبر ابراهیمی، مهین افشانپور، اسماعیل نظری و لئون کوهن به نمایش گذاشته می‌شود. 

اولین دوره نمایشگاه هنر‌های تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت در سال ۹۸ برگزار شد که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد. 

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و رئیس دومین نمایشگاه در رابطه با برگزاری این نمایشگاه گفت: شاخص‌ترین هنرمندان پیشکسوت کشور گرد هم آمدند تا یکی از بزرگترین و مهمترین رویداد‌های هنری کشور را رقم بزنند.

عظیمی افزود: هرکدام از این هنرمندان خود وزنه‌ای مهم برای فرهنگ و هنر کشور هستند که اکثرشان تا کنون در نمایشگاه‌های گروهی شرکت نکرده‌اند، اما از آنجا که موسسه را خانه دوم خود میدانند و مینامند با اشتیاق در این نمایشگاه به صورت گروهی شرکت و آثار ارزشمند خود را به نمایش درآورده اند.

وی بخشی از درآمد حاصل از فروش آثار را برای امور خیریه دانست که صرف کمک به کودکان بی سرپرست زلزله خوی دانست.

آیین گشایش این نمایشگاه چهارشنبه ۲۴ آبان با حضور هنرمندان پیشکسوت برگزار و علاقمندان از ۲۵ آبان لغایت ۴ آذر از ساعت ۱۰ لغایت ۲۰ می‌توانند به تماشای آثار بروند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار