علم وآگاهی در فضای سایبری به کشور‌ها قدرت می‌دهد

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین خاتم الانبیاء گفت: علم وآگاهی در فضای سایبری به کشور‌ها قدرت می‌دهد و فرصتی مناسب برای پیروزی درنبرد‌ها است.

سرلشکر مصطفی ایزدی در این همایش ملی فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مفاهیم جدیدی را به دنیا تقدیم کرده است ، گفت : بنابرفرمایش امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی مقدمه انفجارات عظیم درمنطقه است و چیزی که غرب علیه ایران اظهار می‌کند قدرت معنویت انقلاب است. 

وی افزود: مشکل غرب فقدان معنویت و توجه به مادیات است وما با تکیه برخداوند ، قدرت الهی و قدرت معنویت در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم. 

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با اشاره به تحولات نو درعرصه فضای سایبری افزود: امروز علم و آگاهی در فضای سایبری قدرتی را به کشور‌ها و حاکمیت‌ها می‌دهد که از آن می‌توانند به فرصتی برای پیروزی درنبرد‌ها تبدیل کنند. 

سر لشکر مصطفی ایزدی پیشرفت علمی فیزیکی اطلاعاتی و شناختی را در دنیای امروز مهم دانست و گفت: دشمن با توجه کامل به این ظرفیت مهم و اثرگذار وارد فضای جدیدی شده و ما هم باید ازاین فرصت غافل نشویم ومجهز به دانش روزشویم. 
وی با اشاره به جنگ ترکیبی وهندسه پیچیده نظام‌مند وهوشمند درمباحث فکری اطلاعاتی ، گفت : فضای جدید حکمرانی ایجاد شده که ما در همه ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به روز باشیم.

سرلشکر مصطفی ایزدی تصزیح کرد: ما امروز با بهره مندی از فضای سایبر الکترونیک باید به یک قدرت بلا منازع تبدیل شویم. 

سردارسر لشکر ایزدی با تاکید براستفاده ازقدرت سایبری در رزمایش‌های دریا محور گفت : برای موفقیت باید ازهوش مصنوعی و فناوری‌های نو دراین بخش استفاده وسرمایه گذاری کنیم.

 

برچسب ها: فضای مجازی ، قدرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.