کمرنگ کردن انتخابات؛ نقشه جدید دشمن

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی گفت: دشمن برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ریزی کرده بود که به لطف خداوند توفیقی حاصل نشد و اخیرا برای تحریم انتخابات تلاش می‌کند.

جلسه شورای اداری شهرستان خنداب با حضور نظری معاون سیاسی، امنیتی _ اجتماعی استانداری مرکزی، اعضای شورای تأمین و مدیران دستگاه‌های اجرائی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی _ اجتماعی استانداری مرکزی در این جلسه گفت: امروز چالش بر سر ایران مقتدر است که امروز توانسته تا مرز‌های رژیم صهیونیستی پیش برود.

نظری افزود: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند همواره با چالش‌های برنامه ریزی شده مستکبران مواجه بوده است.

او در ادامه عنوان کرد: دشمنان برای سالگرد اغتشاشات برنامه ریزی کرده بودند که به لطف خداوند توفیقی حاصل نشد و اخیرا هم برای تحریم انتخابات تلاش می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی _ اجتماعی استانداری مرکزی تأکید کرد: انتخابات از مؤلفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که همگان وظیفه داریم با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو سیلی محکمی به دشمن بزنیم.

در انتهای این جلسه و در طی احکامی جداگانه حجت الاسلام محمد قربانعلی نژاد به عنوان دستیار فرماندار در امور مردمی سازی، مردانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی _ اجتماعی فرمانداری شهرستان و غلامرضا یادگاری به عنوان معاون هماهنگی امور مجتمع فرهنگی شهرستان منصوب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.