معاون استاندار مرکزی:

همه ظرفیت‌های استان برای برگزاری انتخابات پرشور بکار گرفته شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: همه ظرفیت‌های استان برای برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات پیش‌رو بکار گرفته شود.

بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت:  فلسفه تشکیل نشست فرمانداران و برگزارکنندگان انتخابات در خمین و بیت تاریخی امام (ره)، عهد بستن و هم افزایی برای تحقق چهار راهبرد مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: برگزارکنندگان انتخابات امانتدار آرای مردم هستند و باید برای صیانت از آرای مردم از تمام توان استفاده کنند.

نظری یادآور شد: تاکنون در هیچ یک از شهرستان‌های استان مشکلی در تشکیل هیات‌های اجرایی و نظارتی وجود نداشته است و این نشان دهنده قرار گرفتن روند انتخابات در مسیر درست خود است.

وی تاکید کرد: همراهی هیات‌های نظارتی و اجرایی با فرمانداران برای کاندیداها و احزاب سیاسی پیام‌های مهمی دارد.

نظری تاکید کرد: دقت به قوانین و تبصره‌های انتخابات از سوی برگزار کنندگان انتخابات ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: فرمانداران پیگیر تجهیز شعبات اخذ رای به فیبر نوری باشند و مناطق روستایی دورافتاده در اولویت قرار گیرند.

نظری با گرامیداشت هفته فراجا افزود: در ۶ ماهه گذشته ۵۳ نفر از فراجا در حوزه های مختلف به درجه شهادت رسیدند و این نشان از اقتدار این افراد دارد که از مرز تا مرکز در حال تلاش هستند.

وی اظهار کرد: خمین دیار مفاخر و تاریخ سازان معاصر است که انقلابی را در جهان برپا کردند که کاخ ظالمان در نقطه نقطه دنیا به لرزه انداخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: طوفان الاقصی در فلسطین و غزه قهرمان نمونه‌ای از تاثیرات انقلاب اسلامی در دنیا است که مردم این مناطق با رشادت و شهامت و بهره گیری از مکتب عاشورایی امام(ره) در مقابل رژیم کودک کش آمریکایی ایستادند.

فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: تلاش مسئولان برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل است تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد.

«حمید کمانکش» ادامه داد: برگزاری انتخاباتی در تراز نظام و انقلاب اسلامی نیازمند تلاش تمام مسئولان و حرکت در مسیر راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری و امانتداری آرای مردم است.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف دشمن پس از شکست در اغتشاشات و خوردن سیلی محکم از جبهه مقاومت در روزهای اخیر، انتخابات امسال است.

فرماندار خمین بیان کرد: دشمن برای انتخابات اسفند امسال توطئه و برنامه‌های مختلفی دارد و بی اثر کردن این توطئه‌ها، برنامه ریزی درست دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

امام جمعه خمین نیز در این نشست گفت: نظام جمهوری اسلامی یکی از موهبت‌های الهی به ویژه برای مردم ایران و آزادی خواهان دنیا است.

حجت الاسلام «قاسم میرصادقی» اظهار کرد: نقش توده.های مردم در انقلاب اسلامی و شکل گیری تمدن جهانی چشمگیر است و حضور آگاهانه مردم در انتخابات مهمترین عامل پیش برنده در حاکمیت است.

امام جمعه خمین افزود: باید زمینه مشارکت مردم فراهم شود و با رفتار و برخورد مناسب مشوق مردم بر حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات باشیم.

رییس هیات نظارت انتخابات استان مرکزی نیز گفت: انعکاس برگزاری این نشست ها در رسانه ها ضروری است.

حجت الاسلام «امیدرضا مبارک آبادی» ادامه داد: مشارکت سیاسی مردم ایران سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها حداکثری بوده که این سرمایه‌ای ارزشمند است.

وی یادآور شد:۲۷ مهرماه ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب ها: انتخابات ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.