امام جمعه اردبیل:

شورای حل اختلاف در مساجد و محلات اردبیل تشکیل شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شورای حل اختلاف درصدد رفع مشکلات مردم در مساجد و محلات اردبیل تشکیل شود.

آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با کارکنان شورای حل اختلاف اردبیل با بیان اینکه انسان‌های بزرگ در تاریخ به‌حق پیگیر استحقاق حق بودند، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنیم شورای حل اختلاف یا هیأت‌هایی در مساجد و محلات درصدد رفع آن مشکلات ایجاد شود، چرا که مسجد قلب محله است و عالمی که در مسجد فعالیت دارد باید آمار مشکلات محله را داشته باشد.

او ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فاخر شورا‌های حل اختلاف در راستای انجام فعالیت بدون چشم داشت افزود: ما باید در وهله اول مدنیت لازم را در جهت قانع بودن به‌حق خود داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان بیان کرد: باید فعالیت‌های فرهنگی را از مدرسه‌ها آغاز کنیم و شکستن حصار زمان و مکان برای برقراری صلح و سازش در هر نقطه‌ای و زمانی باید در اولویت شورای حل اختلاف استان باشد.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه سفارش من این است که اعضای مجموعه شورای حل اختلاف نهایت امانت‌داری را انجام دهند و اسرار مردم را حفظ کنند، گفت: بنده هم جزئی از شورای حل اختلاف هستم گاهی تا ساعت‌ها پای حل اختلافات مردم نشستیم و به جای آن‌ها عذرخواهی کردم تا اختلاف حل شود و قائله بخوابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.