️بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی قزوین به مناسبت ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی استان قزوین به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان ماه در بیانیه ای خواستار حضور مردم در راهپیمایی این روز شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب مدظله العالی: سیزدهم آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست. 

۱۳ آبان برگی زرین در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. روزی که دانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند؛ و این حماسه به قدری شکوهمند بود که امام راحل آن را انقلاب دوم، و حتی مهم‌تر و بزرگ‌تر از انقلاب اول خواندند.

ملت بزرگ ایران در طول ۴۵  سال گذشته با گرامیداشت ۱۳ آبان به عنوان روز ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و اعلام پایداری امت اسلام در برابر زورگویی‌ها و دسیسه‌های آمریکا همواره تلاش کردند، با برپایی اجتماع عظیم مردمی در مناسبت‌های مختلف و حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی‌های همچون روز قدس، ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن و با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار»، نقشه‌های شوم و جنایات آنان در برابر امت اسلام و به خصوص مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند. امسال نیز ملت همیشه قهرمان ایران با حضورگسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و از گروه‌های مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان‌ها را محکوم خواهند کرد.

شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی استان قزوین در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، به ویژه شهدای دانش‌آموز آبان ۱۳۵۷ با حضور گسترده و پرشور، هم صدا و هم فریاد با امت همیشه در صحنه و شهید پرور استان در مراسم ۱۳ آبان ماه انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

وعده دیدار ما روزشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در سراسر استان قزوین و شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.