رویکرد حمایتی مسئولان سیستان و بلوچستان نسبت به جامعه کار و تولید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد همه مدیران و مسئولان این استان حمایت از جامعه کار و تولید و جهش اشتغالزایی است.

 خلیل احمد سلامی که به کارخانه سیمان خاش رفته بود، در جمع مدیران و کارگران این شرکت اظهار کرد:  دولت سیزدهم به دنبال رفع موانع و مشکلات فراروی واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی است و مسئولان سیستان و بلوچستان نیز به تبع این رویکرد دولت، به طور حتم متناسب با نیازها نسبت به تقویت جامعه کار و تولید استان اقدام می کند.

وی افزود: شرکت صنایع سیمان خاش بعنوان یکی از واحدهای تولیدی برتر نه تنها استان بلکه منطقه جنوبشرق کشور شناخته می شود و نقش مهمی در اشتغال افراد بومی و تولید ارزش افزوده دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال، با مجموع اقداماتی که با محوریت کارگروه تخصصی اشتغال، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون کارگری در استان انجام شد، ۱۳ بنگاه اقتصادی مشکل دار حمایت شدند، تاکید کرد: در صورت عدم حمایت از این بنگاه ها، احتمال ریزش نیروی کار و کارگران شاغل در آنها وجود داشت، اما با توجه به اهمیت و پیگیری های لازم، این موضوع در استان مدیریت شد.

سلامی به اهمیت رعایت مسائل ایمنی و بهداشت کار اشاره کرد و یادآور شد: ایمنی و بهداشت کار از مهترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می شود.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با همکاری مجریان ذی صلاح مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، به منظور صیانت از نیروی کار و حمایت از کارفرمایان برای ارتقای بهره وری، برگزاری دوره های کاربردی ایمنی و بهداشت کار در جامعه هدف را اولویت قرار داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: کشور در حال حاضر در جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمنان و بویژه آمریکا است، ادامه داد: باید با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های موجود در راستای رفع اساسی مشکلات کشور گام‌ برداشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار