برنامه ریزی برای احداث ۱۰۰۰ کلاس درس در شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل از برنامه ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل خبر داد.

سید محمد اعتماد اعجازی در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان اردبیل از برنامه ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در این راستا از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی و اعتبارات ملی و استانی استفاده می‌شود.

او افزود: قرار است توسط مجمع خیرین مدرسه ساز استان ۱۵۰ کلاس درس در شهرستان طی زمان بندی مشخص احداث شود که همت خیرین در این زمینه قابل قدردانی است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: طرح احداث ۴۰۰ کلاس درس هم در نقاط مشخص شده ناحیه ۱ و ۲ شهرستان اردبیل نیز تدوین شده و قرار است در سفر رئیس جمهور به اردبیل این موضوع را پیگیری و با اعتبارات سفر رئیس جمهور اجرایی کنیم.

اعتماد اعجازی بیان کرد: زمین‌های بلاتکلیف و غیر قابل احداث نیز در شهر اردبیل شناسایی و تکلیفشان با همکاری دستگاه‌های مربوطه مشخص می‌شود تا با رعایت موازین قانونی از مولد سازی در این زمین ها، در فضا‌های آموزشی احداث شود.

او افزود: سرانه فضای آموزشی شهرستان اردبیل ۲/۲ است که نسبت به میانگین کشوری و استاندارد پایین است و باید همگان با اهتمام جدی در توسعه فضای آموزشی در شهرستان پیشگام باشیم.

فرماندار اردبیل بر تقویت کلاس‌های تاثیر گذار کنکور در شهرستان تاکید کرد و گفت: در کنار این امر باید انگیزه مضاعف برای دانش آموزان نیز ایجاد شود که خانواده‌ها هم با حمایت و انگیزه دادن به دانش آموزان می‌توانند در موفقیت دانش آموزان در کنکور نقش بسزایی داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار