اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های بخش هیر

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه بخش هیر با حدود ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

حجت الا سلام سید کاظم موسوی در جلسه شورای اداری بخش هیر از اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه بخش هیر با حدود ۵۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: با اختصاص این اعتبارات پروژه‌هایی تعریف شده که مسئولان و مدیران دستگاه‌های مربوطه باید در سریع‌ترین زمان ممکن این پروژه‌ها را اجرایی کنند.

او بیان کرد: ۱۰ میلیارد تومان به شهرداری هیر اختصاص داده شد تا برای توسعه شهر هیر این اعتبارات هزینه شود. نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: ماشین حمل زباله هم به بخش هیر اختصاص داده شد و برای ساماندهی جاده هیر و کرجان هم ۵ میلیارد تومان تخصیص داده شد.

حجت الاسلام موسوی گفت: یک دستگاه لودر هم به آرالو اختصاص یافت و قرار شد چمن مصنوعی در کرجان و نوشهر هم ایجاد شود.

او تصریح کرد: برای زیرسازی و آسفالت جاده‌ها تعدادی از روستا‌های بخش هیر هم اعتبارات اختصاص یافت تا عملیات اجرایی این پروژه‌ها شروع و تکمیل شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه و اجرای طرح هادی در برخی روستا‌های هیر هم اعتباراتی تخصیص یافت و در حوزه کشاورزی و احداث مدرسه هم اعتبارات برای روستا‌های هیر اختصاص یافت.

حجت الاسلام موسوی افزود: مدیران دستگاه‌های مربوطه باید پروژه‌های تعریف شده را با توجه به اختصاص اعتبارات در مدت زمان مشخص شده اجرایی کنند.

او بیان کرد:بخش هیر ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری و کشاورزی دارد و تکمیل زیرساخت‌ها در این بخش باید اولویت باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار