برگزاری رویداد نوجهان در مدارس استان اصفهان

همزمان با سراسر کشور رویداد نوجهان امروز در مدارس استان اصفهان آغاز شد.

 مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: امروز در برنامه‌ای همزمان دانش آموزان مدارس استان اصفهان همزمان با ۲۰ هزار مدرسه آثار خود را با مولفه‌های افول آمریکا با زبان خود و به‌صورت تئاتر، سخنرانی و.. ارائه می‌کنند.


علی حقانی با اشاره به اینکه از ۸ تا ۱۰ آبان‌ماه دانش‌آموزان اقدام به پلاکارد نویسی، ساخت دست‌سازه و... برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه خواهند کرد افزود: از ۱۴ تا اواخر آبان‌ماه برای گفتگو محوری نسبت به مؤلفه‌هایی که در بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه ایران در نظم نوین جهانی، جبهه مقاومت و افول آمریکا برنامه‌ریزی‌شده است.


او  گفت: از ۴ تا ۹ آذرماه همایش‌های استانی رویداد نوجهان برگزار خواهد شد و از برترین دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه تقدیر خواهد شد.


حقانی افزود: دانش آموزان آثار تولیدی خود در خصوص رویداد نوجهان و مولفه‌های آن به صورت‌های کلیپ، موشن‌گرافی و پادکست و سایر محتوا‌هایی که در فضای رسانه‌ای قابل‌انتشار است، را ارائه خواهدکرد و تیم داوران این آثار را بررسی و در ۱۲ بهمن‌ماه اختتامیه برنامه رسانه‌ای این رویداد نیز برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.