آغاز نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی در اصفهان

نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی با حضور وزیر آموزش و پرورش در اصفهان آغاز شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این رویداد علمی به به همت اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان استان از صبح امروز تا ۱۱ مهر در اصفهان ادامه دارد.


محمدرضا ابراهیمی افزود: در حاشیه این مراسم، از پوستر مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی و باشگاه هوش مصنوعی نیز رونمایی می‌شود.


او گفت: در روز شنبه، رویداد دانش‌آموزی هوش مصنوعی و پزشکی را خواهیم داشت و هوش مصنوعی و شهر در قالب شهر هوشمند در روز یکشنبه، رویداد دانش‌آموزی هوش مصنوعی و هوافضا با همکاری سازمان فضایی ایران در روز دوشنبه و رویداد‌های دانش‌آموزی هوش مصنوعی و رسانه و هوش مصنوعی و صنعت در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز تحقیقات معلمان استان و پژوهشسرای دانش‌آموزی اصفهان از مکان‌های برگزاری برنامه هستند که برای رویداد‌های مختلف میزبان دانش‌آموزان خواهند بود.

او با تشریح دلیل انتخاب اصفهان برای اجرای بخش دانش‌آموزی این رویداد گفت: با توجه به ظرفیت مطلوب دانش‌آموزان اصفهانی در حوزه هوش مصنوعی و این‌که اصفهان قطب پژوهشسرا در حوزه هوش مصنوعی است و علاوه بر آن، دانش‌آموزان مدارس سمپاد استان دوره‌های مختلفی را در این زمینه گذرانده‌اند و موفق به کسب رتبه‌های زیادی شده‌اند، استان اصفهان به عنوان میزبان این رویداد انتخاب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار