اصفهان/

شوراهای دانش آموزی بازوان توانمند مدیران در مدارس

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سمیرم گفت: برنامه های دهه فجر با محوریت دانش آموزان و مشارکت فعال شوراهای دانش آموزی برگزار شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، محمدعلی آقائی دیروز در جمع شورای دانش آموزی شهر حنا اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی به عنوان بازوان توانمند مدیران در مدارس هستند.

وی با تاکید بر مشارکت دانش آموزان در اجرای برنامه های دهه فجر افزود: برنامه‌های گرامیداشت این ایام باید در راستای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جدید با خلاقیت و ابتکار با محوریت دانش آموزان در مدارس برگزار شود.

وی از شوراهای دانش آموزی خواست که برنامه های این ایام را به صورت بانشاط و سرشار از پیام و ارزش های انقلاب اجرا کنند تا قدرت اثر بخشی این برنامه ها در دانش آموزان بیشتر شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سمیرم تصریح کرد: دانش آموزان باید با افزایش سطح بصیرت، تداوم دهنده راه شهدا باشند و از آرمان های انقلاب پاسداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرائت روزشمار انقلاب و قسمت هایی از وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) در مراسم صبحگاه مدارس،برگزاری نشست ها و گفتمان انقلاب، بیان خاطرات دوران انقلاب توسط پیشکسوتان فرهنگی و والدین برای دانش آموزان، اجرای برنامه های شاد و متنوع در قالب جنگ فجر، آذین بندی مدارس،عطرافشانی گلزار شهدا، برپائی نمایشگاه و مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری در برنامه ریزی های دهه فجر در مدارس مورد توجه قرار گیرد.

شهرستان سمیرم با بیش از 10 هزار و 300 دانش‌آموز در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.