نصب رایگان پلاک ایمنی برای ساختمان‌های اصفهان

پلاک ایمنی برای ساختمان‌های اصفهان بصورت رایگان نصب می‌شود.

 رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با اشاره به نحوه ثبت نام برای نصب پلاک ایمنی گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی my.isfahan.ir در بستر اپلیکیشن «اصفهان من» وارد شوند و در قسمت پلاک ایمنی، ثبت نام کنند.


امید باقری افزود: در مرحله نخست مالک یا نماینده قانونی می‌تواند با تکمیل فرم خوداظهاری به ثبت پلاک ایمنی بپردازد؛ پس از آن مسئولان در معاونت آموزش و پیشگیری سازمان با بررسی این موارد و اولویت‌بندی، بازدید‌ها را انجام می‌دهند و در نهایت پلاک ایمنی به آن ساختمان ارائه می‌شود.


او  با بیان اینکه بازدید‌های این سازمان و فرایند اعطای پلاک ایمنی به‌صورت رایگان انجام می‌شود گقت: به شهروندان توصیه می‌شود قبل از رخداد حریق و حادثه‌ای، درخواست ثبت پلاک ایمنی را با دعوت آتش‌نشان به منزل انجام دهند تا بعد از این بازدید، ثبت پلاک ایمنی برای شهروند انجام شود.


رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: این حوادث با هزینه کم و رعایت نکات بسیار ساده و داشتن آگاهی و دانش لازم از بین می‌روند و از به‌وجود آمدن حریق سنگین با خسارت زیاد جلوگیری می‌شود.


او با بیان اینکه طبق آمارها، سال گذشته بیش از ۵۰۰ مورد و در شش ماه نخست سال جاری حدود ۳۳۴ مورد حریق منزل مسکونی رخ داده گفت: با توجه به بررسی‌ها وتحلیل‌های انجام شده مشخص شد که ۳۰ درصد از این حوادث به علت نشت گاز و ۲۵ درصد به علت اتصالی برق به‌وجود آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار